INSPIRACJE / Przepisy / 18 kwietnia 2019

Tarta FIT na spodzie owsianym

AVOCADO
Delfina Targońska

Świetny zamiennik PIZZY, fit tarta — łatwy przepis 🙂

Składniki oraz przygotowanie:

SPÓD:

  • płatki owsiane 200 g – zmielić w młynku do kawy na mąkę (lub można kupić gotową mąkę)
  • 1/5 masła + 3-4 łyżki wody + 1 całe jajo + 1/2 łyżeczki soli (polecam himalajską)
    Zmieszać z mąką i ugnieść – odstawić do lodówki na ok. 15-20 minut
    (jak się spieszysz może być na 10 minut do zamrażarki;)
    Następnie należy rozgnieść ciasto na blaszce -spodzie od tarty, nakłóć widelcem i posypać lekko mąką z płatków

    FARSZ:

  • 2 cebule – umyć i pokroić
  • 6-7 pieczarek – obrać i pokroić
  • 1 łyżka masła klarowanego do podsmażenia cebuli, pieczarek i szpinaku
    Na dużej patelni usmażyć cebulę, dodać pieczarki, dusić ok. 5-10 minut, następnie dodać szpinak i dalej dusić od odparowania wody
  • Feta lekka 1/4 opakowania
  • 4 jaja zmieszać z ostudzonymi pieczarkami oraz fetą i rozprowadzić na spód tarty.

Następnie udekorować pomidorkami koktajlowymi i paroma cienkimi plasterkami sera żółtego lub mozzarelli light

Piec w piekarniku rozgrzanym do 200C przez ok. 20 minut, następnie zmniejszyć temperaturę do 180 C i ustawić na termo-obieg na 10-12 minut.

 

Treść niniejszych artykułów ma charakter wyłącznie informacyjny. Nie zastępuje konsultacji z lekarzem i nie może być podstawą do stosowania jakichkolwiek środków farmaceutycznych ani form terapii. Wszelkie decyzje w ww. kwestiach należą do lekarza prowadzącego leczenie. Portal ani osoby współpracujące nie ponoszą jakiejkolwiek odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zawartych w portalu.

Zadzwoń i odwiedź naszą Poradnię!

ul. Józefitów 19a/5,
30-045 Kraków

534 879 003 | kontakt@poradniaavocado.pl


Pobierz bezpłatnie ​
e-book WYZWANIE "Odporność i sylwetka"

Praktyczne porady jak zwiększyć odporność, zadbać o sylwetkę, pyszne przepisy oraz karty pracy, gdzie możecie podjąć wyzwanie !