INSPIRACJE / Przepisy / 18 kwietnia 2019

Szybki sernik na zimno

Fit, a sycący, dozwolony na diecie serniczek bez pieczenia !

Składniki:

  • Serek typu skyr 150 g
  • Twaróg chudy 130 g
  • Żelatyna 8 g
  • Woda 120 ml
  • Stewia lub ksylitol do posłodzenia
  • Owoce jagodowe, np. jagody, truskawki
  • Przygotowanie:

    Żelatynę rozpuścić z wodą, mieszając.
    Na gładką masę zmiksować razem twaróg, jogurt i słodzik dodając rozpuszczoną żelatynę.
    Do środka dodać owoce i odstawić w miseczce do lodówki na ok. 2 h, aby sernik stężał.

    1 porcja to ok. 330 kcal.

    Treść niniejszych artykułów ma charakter wyłącznie informacyjny. Nie zastępuje konsultacji z lekarzem i nie może być podstawą do stosowania jakichkolwiek środków farmaceutycznych ani form terapii. Wszelkie decyzje w ww. kwestiach należą do lekarza prowadzącego leczenie. Portal ani osoby współpracujące nie ponoszą jakiejkolwiek odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zawartych w portalu.

    Zadzwoń i odwiedź naszą Poradnię!

    ul. Józefitów 19a/5,
    30-045 Kraków

    534 879 003 | kontakt@poradniaavocado.pl


    close

    Pobierz bezpłatnie nasz ebook z przepisami